ما مقاوم هستیم/ مسئول راهیان نور سپاه استان کرمانشاه:

مهمترین هدف اعزام کاروان‌ها راهیان نور تبیین فرهنگ شهادت است

سرهنگ «عزیزی» گفت: مهمترین هدف اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا نسل‌های آینده انقلاب اسلامی با دلاورمردی‌های و از خود گذشتگی‌های رزمندگان آشنا شده و در زندگی خود آن را سرلوحه قرار دهند.
کد خبر: ۵۱۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ - 06April 2022

مهمترین هدف اعزام کاروان‌ها راهیان نور تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «یونس عزیزی» دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: سفر کاروان‌های راهیان نور در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، ولی امسال از ۲۵ اسفند دوباره از سر گرفته شد و تا ۱۴ فروردین ادامه داشت.

وی ادامه داد: یادمان‌های شهدای پاوه، مرصاد، شهید بهشتی قصرشیرین، بازی‌دراز، پادگان ابوذر، مطلع‌الفجر گیلانغرب، شهید شیرودی و یادمان ارتش در ایام نوروز به صورت ویژه میزبان زائران راهیان نور  به صورت کاروان‌های گروهی، خانوادگی و با خودرو‌های شخصی از سراسر کشور بود.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه در مدت مذکور بیش از ۲۱۰ هزار نفر زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان بازدید کرده‌اند، گفت: سهم عمده‌ای از این بازدیدها مربوط به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد بوده است.

وی با بیان اینکه ۴۳۳ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان به اردوی راهیان نور خوزستان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: مهمترین هدف اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا نسل‌های آینده انقلاب اسلامی با دلاورمردی‌های و از خود گذشتگی‌های رزمندگان آشنا شده و در زندگی خود آن را سرلوحه قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها